Poikkeustilanne on uhka tai valtava mahdollisuus. Tule oppimaan kuinka viestit oikein yllättävässä tilanteessa.

Valmentajana työpajassa toimii Katriina Karjalainen, Terävä Consulting Oy

Katriina Karjalainen on Suomen Teatteriravintolat Oy:n viestintäpäällikkö ja Terävä Consulting Oy:n kouluttaja. Aiemmin hän on työskennellyt uutistoimittajana suomalaisissa sanomalehdissä ja radiossa. Katriina on sosiaalinen, sanavalmis ja siististä kodista haaveileva puolitoistavuotiaan äiti. Hän on opiskellut journalistiikkaa ja valmistunut filosofian maisteriksi Jyväskylän yliopistosta sekä suorittanut median- ja kulttuurintutkimuksen kandidaatin tutkinnon Lancasterin yliopistossa, Iso-Britanniassa.

Katso Katriinan terveiset tästä

AIKA: 29.10.2020 klo 9-15
PAIKKA: JEDU, Piippolan toimipiste, Keskustie 29

 

>>>ILMOITTAUDU TÄSTÄ


OHJELMA

Klo: 9.00 Piraatteja, pentuja ja prinssinnakkihodareita – Mediakriisin synty

  • Nykyinen viestintäkenttä ja kuka sitä tekee
  • Kriisin synty
  • Oman viestinnän suunnittelu: tiedottamisen lähtökohdat ja oman some-kanavan ylläpito
  • Miksi firman on oltava somessa
  • Tämä on kriisi: Ilmiö, Vuoto, Kohu ja Kriisi -malli
  • Somekohu ja mainekriisi
  • Näillä vinkeillä estät ilmiötä puhkeamasta kriisiksiPienryhmäharjoitus: Mitä hyvää sisältöä keksitään someen?

klo: 10.45-11.00 tauko

Klo: 11.00 Laivanvaltaajat, natsisyytökset ja mössölounas- Mediakriisin hallinta- ja toimintakeinot

  • Näin hallitset kohua
  • Selviytyminen kielteisessä julkisuudessa
  • IVKK-mallin hyödyntäminen viestinnässä
  • Asiakas- ja sidosryhmäviestintä kriisitilanteessa
  • Mediaviestintä ja sen suunnittelu: Milloin ja miten viestin?
  • Toimiva kieli ja esiintyminen julkisuudessa
  • Sisäinen viestintä kriisin aikana
  • Näin vahvistat brändiäPienryhmäharjoitus: Miten toimit esimerkkikriisissä?

klo 13.00 – 13.30 tauko

klo 13.30 Työsuhdeasunnot, Leppävaara ja Bagel t-paidassa – Toipuminen mediakriisistä

  • Viestinnän analysointi kriisitilanteessa
  • Hyvällä kriisiviestinnällä vahvistat brändiä
  • Näin puhut kriisin jälkeen
  • Keskustelua ja päivän yhteenveto

klo 15.00 Päivä päättyy

Työpajan hinta 256€ (alv 0%) / työpaja, joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen.

KATSO TULEVAT KOULUTUKSET

Kysy lisätietoja:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi
Työpajat järjestää Sales is a King -hanke