NIHAK kehittää toimintaansa jatkuvasti alueen yritysten palveluiden parantamiseksi. Nyt käyttöön otettu sähköinen ajanvaraus on yksi tapa parantaa palveluiden saavutettavuutta, sillä ajanvarauksen voi tehdä myös toimistoaikojen ulkopuolella.
Yrityspalvelupäällikkö Arto Junno kertoo sähköisen ajanvaraukseen tukevan yrittäjien välillä hektistäkin arkea. Usein myös ajatus oman liiketoiminnan kehittämisestä tai muista tarpeista nousee mieleen toimistoaikojen ulkopuolella. Tällöin on hyvä, että ajanvarauksen voi tehdä heti kun asia on itsellä tuoreena mielessä.
-Yrittäjät ovat usein kiireisiä, eikä aina ole mahdollisuutta olla yhteydessä meihin toimistoaikojen sisällä, vaan sopiva hetki tulee vasta kun oma työpäivä on takana päin. Joskus myös yrityspalvelupäällikkö voi olla varattuna juuri sillä hetkellä, kun häntä tavoittelee, Junno toteaa.
Sähköinen ajanvarausjärjestelmä on helppokäyttöinen. Aikaa varatessa käyttäjä voi tehdä varauksen valitsemalleen yrityspalvelupäällikölle itselleen sopivana ajankohtana. Järjestelmän kautta voi myös valita haluaako tapaamisen haluamassaan NIHAKin toimipisteessä, vai etänä Teamsilla.
NIHAKin sähköiseen ajanvarausjärjestelmän löytää NIHAKin nettisivuilta.
Ajanvarauksia voi edelleen tehdä myös soittamalla suoraan yrityspalvelupäälliköille. Yhteystiedot löydät täältä.