Myyjien valmennusohjelma alkaa helmikuussa 2021

Valmentajana toimii Intotalon Oy:n toimitusjohtaja, Jari Junkkari

Aloituspäivämäärä 24.2.2021
Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

  • Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Valmennus tapahtuu pienryhmässä ensisijaisesti lähikoulutuksena, mutta tarpeen vaatiessa koulutus voidaan järjestää etäkoulutuksena.
  • Valmennuskokonaisuus koostuu neljästä erisisältöisestä työpajasta ja kotitehtävistä.
  • Yhden valmennuspäivän kesto on kuusi tuntia (klo 9.00-15.00).

Valmennuksen hinta 1024€ (alv 0%), joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen.

>>>ILMOITTAUDU TÄSTÄ

 

VALMENNUKSEN SISÄLTÖ:

1. Itsensä johtaminen myyntityössä

  • Ajankäytön suunnittelu, tehokkuus ja seuranta -> Miten käytän kallisarvoisen aikana ja saan aikaan tuloksia
  • Myynnillisen asiakasosaamisen kulmakivet
  • FinxS® Myyntikompetenssien arviointi
  • Omat vahvuudet myyjänä

2. Asiakkaat yrityksen eliksiirinä

  • Asiakaskohderyhmät / segmentointi
  • Asiakkaiden A1-A2-A3-asiakkuusluokittelu työkalu
  • Asiakasymmärryksen syventäminen ”Ostajapersoona” -työkalulla (mm. hyödyt, esteet, pelot)

3. Myynnin työkalupakki kuntoon

  • Ostokäyttäytyminen ja erilaiset ostajapersoonat
  • Myynnin portaat ja myyntiprosessin vaiheet
  • Myyntivivut
  • Ostamisen esteet ja niiden poistaminen
  • Yleisimmiät vastaväitteet ja niiden käsittely

4. Myyntiprosessi kuntoon

  • Tavoitteellinen myyntityö
  • Tavoitteiden asettaminen KIRMA -työkalulla
  • Myynnin mittarit ja seuranta
  • Asiakastiedonhallinta
  • FinxS® Myyntikompetenssin hyödyntäminen myyntiprosessin eri vaiheessa

Osallistujat saavat lisäksi A1-A2-A3 –asiakkuusluokittelu työkalun, ”Ostajapersoona”- työkalun sekä myynnin portaat työkalun valmennuksen oheismateriaalina

 

KATSO MUUT KOULUTUKSET

Kysy lisätietoja:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi
Työpajat järjestää Sales is a King -hanke