![]() |
Valmentajana toimii Intotalon Oy:n toimitusjohtaja, Jari Junkkari |
Aloituspäivämäärä 24.2.2021
Paikka ilmoitetaan myöhemmin.
- Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
- Valmennus tapahtuu pienryhmässä ensisijaisesti lähikoulutuksena, mutta tarpeen vaatiessa koulutus voidaan järjestää etäkoulutuksena.
- Valmennuskokonaisuus koostuu neljästä erisisältöisestä työpajasta ja kotitehtävistä.
- Yhden valmennuspäivän kesto on kuusi tuntia (klo 9.00-15.00).
Valmennuksen hinta 1024€ (alv 0%), joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen.
VALMENNUKSEN SISÄLTÖ:
1. Itsensä johtaminen myyntityössä
- Ajankäytön suunnittelu, tehokkuus ja seuranta -> Miten käytän kallisarvoisen aikana ja saan aikaan tuloksia
- Myynnillisen asiakasosaamisen kulmakivet
- FinxS® Myyntikompetenssien arviointi
- Omat vahvuudet myyjänä
2. Asiakkaat yrityksen eliksiirinä
- Asiakaskohderyhmät / segmentointi
- Asiakkaiden A1-A2-A3-asiakkuusluokittelu työkalu
- Asiakasymmärryksen syventäminen ”Ostajapersoona” -työkalulla (mm. hyödyt, esteet, pelot)
3. Myynnin työkalupakki kuntoon
- Ostokäyttäytyminen ja erilaiset ostajapersoonat
- Myynnin portaat ja myyntiprosessin vaiheet
- Myyntivivut
- Ostamisen esteet ja niiden poistaminen
- Yleisimmiät vastaväitteet ja niiden käsittely
4. Myyntiprosessi kuntoon
- Tavoitteellinen myyntityö
- Tavoitteiden asettaminen KIRMA -työkalulla
- Myynnin mittarit ja seuranta
- Asiakastiedonhallinta
- FinxS® Myyntikompetenssin hyödyntäminen myyntiprosessin eri vaiheessa
Osallistujat saavat lisäksi A1-A2-A3 –asiakkuusluokittelu työkalun, ”Ostajapersoona”- työkalun sekä myynnin portaat työkalun valmennuksen oheismateriaalina
Kysy lisätietoja:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi
Työpajat järjestää Sales is a King -hanke