LOGOT

Myyjien valmennusohjelma alkaa maaliskuussa 2021

 

Valmennusohjelman tavoitteena on kehittää paikallisten yritysten myyntiosaamista omissa työtehtävissään.

Aloituspäivämäärä: 24.03.2021
Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Osallistumalla tähän ohjelmaan saat:

  • Tuloksia! Vuosien kokemuksen perusteella vastaavista ohjelmista uskallamme sanoa, että yrityksesi tulokset paranevat. Tästä pitävät huolen käytännönläheiset valmentajat, joilla on itsekin myyntikokemusta. Asetamme heti alussa tavoitteet juuri sinun yrityksellesi.
  • Selvän näkemyksen siitä, miten oma ”myyntikone” pitää rakentaa ja miten sitä pyöritetään tuloksekkaasti.
  • Innostusta ja virtaa myynnin tekemiseen.

Valmennusohjelman teemat ja aikataulu

Itsensä johtaminen myyntityössä 24.3.2021

  • Ajankäytön suunnittelu, tehokkuus ja seuranta
  • Myynnillisen asiakasosaamisen kulmakivet
  • FinxS® Myyntikompetenssien arviointi
  • Omat vahvuudet myyjänä

Asiakkaat yrityksen eliksiirinä 7.4.2021

  • Asiakaskohderyhmät / segmentointi
  • Asiakkaiden A1-A2-A3-asiakkuusluokittelu työkalu
  • Asiakasymmärryksen syventäminen ”Ostajapersoona” -työkalulla

Myynnin työkalupakki kuntoon 24.4.2021

  • Ostokäyttäytyminen ja erilaiset ostajapersoonat
  • Myynnin portaat ja myyntiprosessin vaiheet
  • Myyntivivut
  • Ostamisen esteet ja niiden poistaminen
  • Yleisimmät vastaväitteet ja niiden käsittely

Myyntiprosessi kuntoon 5.5.2021

  • Tavoitteellinen myyntityö
  • Tavoitteiden asettaminen KIRMA -työkalulla
  • Myynnin mittarit ja seuranta
  • Asiakastiedonhallinta
  • FinxS® Myyntikompetenssin hyödyntäminen myyntiprosessin eri vaiheessa

Myyjien valmennusohjelma käytännössä:

  • Valmentajana toimii Intotalo Oy:n toimitusjohtaja Jari Junkkari.
  • Valmennus toteutetaan pienryhmässä ensisijaisesti lähikouluksena, mutta tarpeen vaatiessa koulutus voidaan järjestää etänä.
  • Valmennuskokonaisuus koostuu neljästä erisisältöisestä työpajasta ja omaan työhön liittyvistä tehtävistä. Valmennuspäivän kesto on kuusi tuntia (klo 9.00-15.00).
  • Valmennuksen hinta 1024€ (alv 0%), joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen.

>>>ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Kysy lisätietoja:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi
Työpajat järjestää Sales is a King -hanke

 

Muuta ajankohtaista

Yritysten digiosaaminen kuntoon yhteispelillä

Nopeasti muuttuvassa maailmassa yritysten on jatkuvasti huolehdittava osaamisen päivittämisestä. NIHAK auttaa alueen yrityksiä vastaamaan tähän haasteeseen tarjoamalla räätälöityä koulutusta ja asiantuntijapalveluja. Yrityksillä on nyt hyvä

Yritysmarkkinoilla kohdattiin yrityskauppojen ytimessä

Keski-Pohjanmaan Yritysmarkkinat keräsivät lauantaina 20.4. noin 80 myyjää, ostajaa ja asiantuntijaa yrityskauppojen äärelle Nivalaan. Tapahtumajärjestelyt saivat osallistujilta kiitosta ja vilkkaat keskustelut enteilivät hyvää yrityskaupparintamalla. Jo

Verkostoja, vertaistukea ja vaikuttamisen kanavia

Yrittäjäyhdistykset toimivat paikallisten yrittäjien parhaaksi, ja ne ovat myös NIHAKin tärkeitä kumppaneita. Hyvä esimerkki yhteistyöstä ovat eri paikkakunnilla järjestettävät yrittäjien aamukahvit. Paikalliset yrittäjäyhdistykset ovat NIHAKin