Myyjien valmennusohjelma alkaa maaliskuussa 2021

 

Valmennusohjelman tavoitteena on kehittää paikallisten yritysten myyntiosaamista omissa työtehtävissään.

Aloituspäivämäärä: 24.03.2021
Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Osallistumalla tähän ohjelmaan saat:

  • Tuloksia! Vuosien kokemuksen perusteella vastaavista ohjelmista uskallamme sanoa, että yrityksesi tulokset paranevat. Tästä pitävät huolen käytännönläheiset valmentajat, joilla on itsekin myyntikokemusta. Asetamme heti alussa tavoitteet juuri sinun yrityksellesi.
  • Selvän näkemyksen siitä, miten oma ”myyntikone” pitää rakentaa ja miten sitä pyöritetään tuloksekkaasti.
  • Innostusta ja virtaa myynnin tekemiseen.

Valmennusohjelman teemat ja aikataulu

Itsensä johtaminen myyntityössä 24.3.2021

  • Ajankäytön suunnittelu, tehokkuus ja seuranta
  • Myynnillisen asiakasosaamisen kulmakivet
  • FinxS® Myyntikompetenssien arviointi
  • Omat vahvuudet myyjänä

Asiakkaat yrityksen eliksiirinä 7.4.2021

  • Asiakaskohderyhmät / segmentointi
  • Asiakkaiden A1-A2-A3-asiakkuusluokittelu työkalu
  • Asiakasymmärryksen syventäminen ”Ostajapersoona” -työkalulla

Myynnin työkalupakki kuntoon 24.4.2021

  • Ostokäyttäytyminen ja erilaiset ostajapersoonat
  • Myynnin portaat ja myyntiprosessin vaiheet
  • Myyntivivut
  • Ostamisen esteet ja niiden poistaminen
  • Yleisimmät vastaväitteet ja niiden käsittely

Myyntiprosessi kuntoon 5.5.2021

  • Tavoitteellinen myyntityö
  • Tavoitteiden asettaminen KIRMA -työkalulla
  • Myynnin mittarit ja seuranta
  • Asiakastiedonhallinta
  • FinxS® Myyntikompetenssin hyödyntäminen myyntiprosessin eri vaiheessa

Myyjien valmennusohjelma käytännössä:

  • Valmentajana toimii Intotalo Oy:n toimitusjohtaja Jari Junkkari.
  • Valmennus toteutetaan pienryhmässä ensisijaisesti lähikouluksena, mutta tarpeen vaatiessa koulutus voidaan järjestää etänä.
  • Valmennuskokonaisuus koostuu neljästä erisisältöisestä työpajasta ja omaan työhön liittyvistä tehtävistä. Valmennuspäivän kesto on kuusi tuntia (klo 9.00-15.00).
  • Valmennuksen hinta 1024€ (alv 0%), joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen.

>>>ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Kysy lisätietoja:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi
Työpajat järjestää Sales is a King -hanke