Myynnin jälkihoidon työpajat – Sales is a King

Tervetuloa työpajaan räätälöimään oma jälkihoitomalli!

Myynnin ja asiakkaan jälkihoito on tärkeää koska:

  • Uusasiakashankinta on noin 5 kertaa kalliimpaa kuin nykyisten asiakkaiden pitäminen ja kehittäminen.
  • Nykyinen, tyytyväinen asiakkaasi ostaa sinulta 14 kertaa todennäköisemmin kuin uusi asiakas.
  • Asiakaspidon parantaminen viidellä prosenttiyksiköllä kasvattaa yrityksen liikevaihtoa jopa 25-50%

Työpajassa aiheina mm.:

  • Asiakaskokemus
  • Ostamisen jälkeiset tunnetilat
  • Asiakkuuksien hoitosuunnitelma
  • Jälkihoidon eri tekniikat mm. Asiakastyytyväisyyskyselyt

Aika ja paikka:

Ylivieska Piippola Nivala Raahe
11.2. klo 9-15 18.2. klo 9-15 19.2. klo 9-15 20.2. klo 9-15

 

Valmentajana toimii Jouni Anttila LevelUp Oy:stä.

Työpajan hinta:

Hinta 256€ (alv 0%) / työpaja, joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi

 

Muuta ajankohtaista

Perinteet ovat voimaa ja keino erottautua

Paakarin Pysäkkiä pyörittävällä perheyrityksellä on takanaan jo kolme vuosikymmentä, mutta kehittäminen jatkuu. NIHAKin Rekry+ -hankkeesta yritys on saanut apua onnistuneeseen rekrytointiin. Kärsämäellä toimiva Kahvila-Leipomo Paakarin

NIHAK rekrytoi: haemme kahta projektipäällikköä!

Etsimme jälleen uutta osaamista mahtavaan asiantuntijatiimiimme! Nyt tarjolla on kaksi projektipäällikön paikkaa, joissa molemmissa on mahdollisuus edistää alueemme elinkeinoelämää. Projektipäällikkö kansainväliseen kehityshankkeeseen Onko sinulla intoa