LOGOT

Myynnin jälkihoidon työpajat – Sales is a King

Tervetuloa työpajaan räätälöimään oma jälkihoitomalli!

Myynnin ja asiakkaan jälkihoito on tärkeää koska:

  • Uusasiakashankinta on noin 5 kertaa kalliimpaa kuin nykyisten asiakkaiden pitäminen ja kehittäminen.
  • Nykyinen, tyytyväinen asiakkaasi ostaa sinulta 14 kertaa todennäköisemmin kuin uusi asiakas.
  • Asiakaspidon parantaminen viidellä prosenttiyksiköllä kasvattaa yrityksen liikevaihtoa jopa 25-50%

Työpajassa aiheina mm.:

  • Asiakaskokemus
  • Ostamisen jälkeiset tunnetilat
  • Asiakkuuksien hoitosuunnitelma
  • Jälkihoidon eri tekniikat mm. Asiakastyytyväisyyskyselyt

Aika ja paikka:

Ylivieska Piippola Nivala Raahe
11.2. klo 9-15 18.2. klo 9-15 19.2. klo 9-15 20.2. klo 9-15

 

Valmentajana toimii Jouni Anttila LevelUp Oy:stä.

Työpajan hinta:

Hinta 256€ (alv 0%) / työpaja, joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi

 

Muuta ajankohtaista

Yritysten digiosaaminen kuntoon yhteispelillä

Nopeasti muuttuvassa maailmassa yritysten on jatkuvasti huolehdittava osaamisen päivittämisestä. NIHAK auttaa alueen yrityksiä vastaamaan tähän haasteeseen tarjoamalla räätälöityä koulutusta ja asiantuntijapalveluja. Yrityksillä on nyt hyvä

Yritysmarkkinoilla kohdattiin yrityskauppojen ytimessä

Keski-Pohjanmaan Yritysmarkkinat keräsivät lauantaina 20.4. noin 80 myyjää, ostajaa ja asiantuntijaa yrityskauppojen äärelle Nivalaan. Tapahtumajärjestelyt saivat osallistujilta kiitosta ja vilkkaat keskustelut enteilivät hyvää yrityskaupparintamalla. Jo

Verkostoja, vertaistukea ja vaikuttamisen kanavia

Yrittäjäyhdistykset toimivat paikallisten yrittäjien parhaaksi, ja ne ovat myös NIHAKin tärkeitä kumppaneita. Hyvä esimerkki yhteistyöstä ovat eri paikkakunnilla järjestettävät yrittäjien aamukahvit. Paikalliset yrittäjäyhdistykset ovat NIHAKin