Tervetuloa työpajaan räätälöimään oma jälkihoitomalli!
Myynnin ja asiakkaan jälkihoito on tärkeää koska:
- Uusasiakashankinta on noin 5 kertaa kalliimpaa kuin nykyisten asiakkaiden pitäminen ja kehittäminen.
- Nykyinen, tyytyväinen asiakkaasi ostaa sinulta 14 kertaa todennäköisemmin kuin uusi asiakas.
- Asiakaspidon parantaminen viidellä prosenttiyksiköllä kasvattaa yrityksen liikevaihtoa jopa 25-50%
Työpajassa aiheina mm.:
- Asiakaskokemus
- Ostamisen jälkeiset tunnetilat
- Asiakkuuksien hoitosuunnitelma
- Jälkihoidon eri tekniikat mm. Asiakastyytyväisyyskyselyt
Aika ja paikka:
Ylivieska | Piippola | Nivala | Raahe |
11.2. klo 9-15 | 18.2. klo 9-15 | 19.2. klo 9-15 | 20.2. klo 9-15 |
Valmentajana toimii Jouni Anttila LevelUp Oy:stä.
Työpajan hinta:
Hinta 256€ (alv 0%) / työpaja, joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen.
Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi